Betingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Ordre uden tryk

Neutralordrer pakkes og sendes samme dag, hvis ordren indløber før kl. 11.00.

Ordre med direkte tryk el. transferoverførsler Leveringstiden er 10 arbejdsdage fra modtagelse af trykklart materiale. I højsæsonen kan det være 15 arbejdsdage.
Løse transfermærker Leveringstiden er 5 arbejdsdage fra modtagelse af trykklart materiale.
Ekspreslevering
 
Ordre med direkte tryk eller transfersoverførsler kan om nødvendigt leveres indenfor 6-9 dage, og i særlige tilfælde indenfor 1-5 dage. Løse transfermærker kan ofte også leveres på under 5 dage. Alle ekspresordrer dog kun efter aftale og mod ekspresgebyr!
Priser Alle priser er i DKK og ekskl. moms.
Fakturagebyr Ved køb under 500,- kr. (ekskl. fragt, moms og gebyr) pålægges 50,- kr. i gebyr.
Betaling Netto kontant.
Ordreafgivelse Ordrer skal gives til kontoret eller via storm@stormtextil.dk
Ændring af ordre Ved trykordre fremsender vi ordrebekræftelse. Denne bedes gennemgået og godkendt. Har vi ikke modtaget svar/ændringer inden 3 dage fra modtagelsen, betragter vi trykordren som godkendt.

Ved ændringer mht. priser, placering, trykfarve eller lign. modtaget EFTER 3 dage, vil der blive faktureret for de dele af produktionen og forberedelserne her til, der er sat i gang. Ordreændringer bliver faktureret med min. 40,00 kr.
Annullering af ordre Ved annullering af ordre faktureres påløbne omkostninger indtil tidspunktet for annulleringen.
Kundevarer Levering af kunders egne varer til Storm Textil skal ske sammen med en fyldestgørende følgeseddel, som stemmer overens med kundens ordre, der skal gives til kontoret. Kontrol og sortering af kundevarer beregnes med 1,75 kr./stk.
Overførsel, transfer Ved overførsel af kunders egne transfer beregnes for minimum 10 stk.
Fejltryk Ved tryk på varer leveret af kunden erstattes kun trykket.
Fejlbroderi Ved broderi på varer leveret af kunden erstattes kun broderiet.
Antal tryk Der beregnes minimum for 10 stk. tryk.
Prøvetryk 10 stk. tryk i kategorien samt rammer.
Genoptryk Der betales ikke for film ved genoptryk.
Genoptryk ved broderi Der betales 1/2 pris for opstarten.
Hvad skal du være specielt opmærksom på ved broderi Der kan efter brodering være opspændingsmærker fra broderiramme på tekstilet.
Der kan efter brodering være vliesrester, som på ydersiden forsvinder efter vask.
Farver og kvalitet svarer til evt. fremvist broderiprøve - spørg efter denne.
På kundeleverede varer kan det være nødvendigt at lave et prøvebroderi på en af de medsendte varer.
Der skal godkendes layout med placering og størrelse af broderiet af kunden før der broderes.
Størrelse +/- 2 cm variation i tekstilvarernes størrelse kan forekomme.
Farver Trykfarver på stof er ikke 100 % identiske med trykfarver på papir eller farver på computerskærm.
Vask Tekstilvarer anbefales, at blive vasket med kvalitetsvaskemiddel, ved maks. 40 °C og med vrangen ud, med henblik på at bevare stoffets og trykkets kvalitet.
Levering Ab lager - normal forsendelse med post, GLS, UPS eller fragtmand.
Levering til 3. part Det er købers ansvar at sikre, at varen er kontrolleret før enhver proces startes.
Leveringstid UDEN TRYK: fra dag til dag (gælder de fleste varer) ved bestilling inden kl. 11.00.
MED TRYK: normalt 10 arbejdsdage fra modtagelse af færdig ordre og repro-klart materiale.
Leveringsantal Ved trykopgaver skal accepteres, at leveret antal kan svinge med +/- 3% i forhold til ordren.
Ekspresgebyr Ved leveringstid 1-5 arbejdsdage: + 1,00 kr pr.tryk, minimum 400,00 kr.
Ved leveringstid 6-9 arbejdsdage: + 0,50 kr pr.tryk, minimum 250,00 kr.
– fra modtagelse af færdig ordre og repo-klart materiale.
Reklamationer Skal fremsættes senest 3 dage efter modtagelsen. Er ordrebekræftelsen godkendt, kan reklamationer vedr. priser, placering, trykfarve eller lignende IKKE accepteres!
Returvarer Returnerede varer uden tryk godtgøres med maksimalt 80% af varernes pris. Fragt, pluktillæg, godtgøres ikke. Returnering kan kun ske efter aftale og kun af ubeskadigede varer.

Transporttider


Kortet viser ca. transporttider for pakker til Danmark og resten af Europa.

1

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores salgsafdeling på storm@stormtextil.dk eller tlf.  98 80 07 98.

 

Klagemuligheder

Hvis du har en klage over en ydelse eller vare købt hos os, kan den indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
For forbrugere, der er beboende i et andet EU-land, kan EU-Kommisionens online klageportal benyttes. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr.
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse storm@stormtextil.dk.